Tuesday, February 16, 2010

i will not forgive u forever...

bengkek btol hati aku bila ingt2 blk....i have been cheated with the same person n with the same thing!! aku tertanyer2 pd diri aku sendiri,Amerul,are u soo idiot to be cheated many times?? NOOOOOO!!!! but thats is what happening. because terlalu percayakan dy(xnak bgth sapa identiti dy) i have become soo numb,stupid,bangang,bongok n sewaktu dengannyer. n bila da terkantoi psl penipuannyer,selamba jer blah mcm 2....peghhhh.....u are so cruel.....#$&*%+-@!!! da mcm2 ayat xbek aku lemparkan ke dy....aAKU BENCI DIA!!!!!! n AKU XKN MAAFKAN DY...xkire la pe yg dy nak explain.....because dy da ajar aku jd seorang lelaki yg cukup2 busuk hati dan jahat ngn dy...kalo aku leh sumpah dy cam sang gedembai,aku sumpah dy jd mangkuk tandas! biar dy ase sakit n bengkeknyer hati aku....n aku da xkisah da,dy nak nangis ke,nak pengsan ke,even dy MATI sekalipun,i dont care.....patut ke kita baik ngn penipu??

"tidak ada penghalang antara doa orang yang dikhianati dengan ALLAH untuk dimakbulkan"
-hadis Rasullullah SAW


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home