Sunday, February 7, 2010

ari ni,xd wat pape.mlm pg bilik member lepak2 n sembang2....member aku beli buku yg bertajuk Cara Pemakanan Rasullullah SAW.bagus2.....sejuk bilik member aku 2...hehehe...aku pun mengambil kesempatan membaca sehelai dua buku 2.....tetiba,ngah ms aku baca,timbul satu PERSOALAN dlm otak aku(aku mmg cmni..blum habis baca,da ad soalan...):

"sbnrnyer,mkn khinzir@b*b*@kerbau pendek untuk mengelakkan dari masuk neraka ke atau untuk tujuan kesihatan??"

hmmm......dalam Islam,dilarang sama skali mkn makhluk ni.agama2 lain juga ad mengatakan larangan makan makhluk alah ni.kalo tgk pun,menatang ni mmg pengotor tahap hyper.dari lahir smpai la mati mmg kotor.segala yg berkaitan dgn 'dia' ni semuanyer kotor dan xelok(termasuk jgk sawan babi,kan xelok 2...).anyway,please bg komen n pandangan korang suma tntg persoalan aku 2...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home